دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رشد ۵۰ درصدی وام های دانشجویی وزارت بهداشت

رشد ۵۰ درصدی وام های دانشجویی وزارت بهداشت

رشد ۵۰ درصدی وام های دانشجویی وزارت بهداشت

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از رشد ۵۰ درصدی وام های دانشجویی خبر داد و گفت: آن دسته از دانشجویانی را که به دلیل مشکلات مالی، دچار پریشانی های روحی هستند به حوزه رفاهی دانشگاه خود مراجعه نمایند تا در حد بضاعت از این دانشجویان حمایت مالی شود.

مهندس بهروز رحیمی در جمع فعالان نهادهای دانشجویی با بیان اینکه طی دو سال گذشته معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تلاش داشته است تا در حوزه بهبود زیرساختهای فرهنگی و دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی حرکت کند، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۷ پروژه خوابگاهی نیمه کاره در دانشگاههای علوم پزشکی کشور وجود دارد که به همت این معاونت طی اقداماتی حمایتی در حال تکمیل است.


وی با تاکید براینکه۲۰ هزار تخت دانشجویی به ظرفیت خوابگاهی دانشگاههای علوم پزشکی افزوده خواهد شد،اضافه کرد: با تکمیل ۶۷ خوابگاه نیمه کاره عنوان شده، ظرفیتی بالغ بر ۲۰ هزار تخت دانشجویی به ظرفیت تخت های خوابگاهی دانشگاههای علوم پزشکی کشور اضافه خواهد شد.


رحیمی گفت به رشد ۵۰ درصدی کلیه وام های دانشجویی اشاره کرد و بیان داشت: امروز میتوانیم ادعا کنیم که در کلیه وامهای دانشجویی و کلیه بودجه هایی که بر اساس سرانه در طول سال به دانشجویان از محل این منابع، وام پرداخت میشد، نسبت به ابتدای سال ۹۸ رشد ۳ برابری داشته ایم. در این بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا به امروز ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای ارائه وام به دانشجویان خود دریافت کرده است.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به موفقیت های حاصله در حوزه وام دستیاری و ارائه این وام به مبلغ ۱۵ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: این خبر خوش را به دستیاران عزیز خواهیم داد که مبلغ این وام در سال آینده دو برابر خواهد شد.

منبع خبر: ایسنا

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده