خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پایان ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی و تاریخ برگزاری آزمون

پایان ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی و تاریخ برگزاری آزمون

آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی

ثبتنام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی اسفندماه دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه ۱۵ بهمن - آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ بهمن ۹۹پایان یافت.


براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد، آزمون های مربوطه در روز جمعه هشتم اسفندماه ۹۹ همزمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد و اراک جمعاً در ۱۹ حوزه برگزار می شود.


همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه است.

طبق این اطلاعیه، تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی http://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.


EPT آزمونی است برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.


- داوطلب گرامی از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید. - ثبت نام شما در آزمون EPT زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده