بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» اطلاعیه ثبت‌نام در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1400

اطلاعیه  ثبت‌نام در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1400

بدين وسيله به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1400 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در این آزمون به صورت اينترنتي از روز يکشنبه مورخ (بیست و سوم خردادماه یکهزار و چهارصد)  آغاز و تا روز ‌يکشنبه مورخ ( سی ام خردادماه یکهزار و چهارصد) ادامه خواهد یافت. بر اين اساس ضرورت دارد كه همه متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به پايگاه اطلاع رساني این سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. با توجه به اينكه ثبت نام و انتخاب رشته در اين آزمون در يك مرحله انجام مي‌شود، متقاضیان مي‌بايست همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل هاي تحصيلي خود در فرم تقاضانامه اينترنتي با توجه به رشته هاي اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمايند.

 

اطلاعيه تكميلي و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در روز يکشنبه مورخ ( بیست و سوم خردادماه یکهزار و چهارصد)  بر روي درگاه اطلاع رسانی اين سازمان قرار خواهد گرفت. متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصيلي «بدون آزمون»، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه نمایند. آزمون آن دسته از رشته‌هايي كه پذيرش آنها بصورت «با آزمون» مي‌باشد در روز جمعه مورخ (بیست و دوم مردادماه یکهزار و چهارصد) برگزار خواهد شد.  برای اطلاعات بیشتر www.sanjesh.org مراجعه کنید.

منبع: سازمان سنجش



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده