خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه ازاد اسلامی بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه ازاد اسلامی بر اساس سوابق تحصیلی

دانشگاه های آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته ( لیسانس ) و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند . داوطلبان توجه داشته باشند که اکثریت رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه شده و لذا با توجه به تعداد بالای واحد های دانشگاهی آزاد ، تنوع رشته محل های بدون کنکور دانشگاه آزاد بسیار زیاد می باشد . 

متفاضیان شرکت در پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد باید با اطلاع کامل از شرایط تحصیل در این دانشگاه ، رشته های ارائه شده و ضوابط پذیرش در زمان مقرر ، ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه شنبه ۹ دی ماه آغاز می شود.

 دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش براساس سوابق تحصیلی نیم سال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز سه شنبه ۹ دی ماه آغاز می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به نشانی http://azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط، با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده