خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

پيرو اطلاعيه مورخ 16/9/99 به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شرکت در مرحله پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي در مقطع کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1399 در تمامي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي دولتي و غيردولتي و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند با توجه به در نظر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام، مي‌توانند در پذيرش دوره مذكور ثبت‌نام و انتخاب رشته نمايند.

منظور از سوابق تحصیلی، معدل تراز شده مقطع کارشناسي و براي متقاضيان داراي مدرک کارشناسي ناپيوسته براساس تراز ميانگين معدل مقاطع کارداني و کارشناسي ناپيوسته می باشد.

داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد که تاکنون  اقدام به ثبت نام نکرده اند می توانند تا چهارشنبه ۳ دی ماه به سامانه www.sanjesh.org مراجعه و در یک رشته امتحانی متقاضی ثبت‌نام و حداکثر تا ۴۰ (چهل) کد رشته محل (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) را به ترتیب علاقه مندی در فرم انتخاب رشته درج کنند. با توجه اعلام اصلاحات جدید، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. همچنین مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده