بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» تولید تی میکروفایبر آنتی باکتریال

تولید تی میکروفایبر آنتی باکتریال

تی آنتی باکتریال یکی از تجهیزات نظافت دستی پیشرفته و تخصصی است که تولید آن حاصل تحقیقات و آزمایش های دقیق می باشد. این تی به دلیل ترکیب با مواد ویژه، یک شستشوی معمولی را انجام نمی دهد بلکه خاصیت آنتی باکتریال پیدا کرده است و سطوح را ضد عفونی می کند. تی آنتی باکتریال سطح استانداردهای کیفیتی و بهداشتی یک محیط را بالا می برد. 

یکی از کارخانجات صنعت نساجی، این تی‌های حاوی نانوذرات را تولید کرده که به دلیل دارا بودن خاصیت ‌آنتی‌باکتریال قادر به حذف درصد زیادی از باکتری‌ها و قارچ‌هاست.

با افزودن نانوذرات به الیاف مورد استفاده در تولید تی، باعث میشود استفاده از این تی در از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها در سطح زمین در بخش‌های حساس به آلودگی مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مدارس، مهدکودک‌ها و آسایشگاه‌های سالمندان مناسب باشد.

تی میکروفایبر آنتی باکتریال از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد. دارا بودن الیاف نازک و حذف رطوبت و آلودگی‌های چرب از دیگر قابلیت‌های این ابزار است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می شود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، از ویژگی‌های مهم این تی‌ می‌توان به پایداری خاصیت آنتی باکتریال پس از دفعات متعدد شست و شو، قابلیت جذب آب و ساختاری از جنس پلی استر حاوی نانوذرات اشاره کرد.

منبع خبر: ایسنا


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده